FREQUENTLY ASK QUESTION / SOALAN LAZIM
SOALAN POPULAR
1) Dimanakah lokasi AINZZ SUCCESS ENTERPRISE (ASE) / AINZZ PRINTING ?
Kami merupakan online based business yang beroperasi di Gombak & Setapak Kuala Lumpur.Dengan beroperasi secara online, kami dapat menawarkan harga percetakan yang lebih rendah berbanding perniagaan yang beroperasi secara offline. Kami tidak meletakkan harga tinggi untuk perkhidmatan kami kerana tidak perlu membayar kos sewa kedai dan segalan kos yang membebankan.
2) Saya tinggal disekitar Gombak & Setapak, bolehkah saya berjumpa untuk melihat sample dan membuat order.
Ya. Sudah tentu boleh dengan membuat temu janji terlebih dahulu.
3) Bagaimanakah untuk saya menghubungi pihak ASE ?
Anda boleh isikan maklumat anda pada CONTACT FORM.
4) Berapakah jumlah minima untuk sesuatu tempahan itu?
Ia bergantung kepada jenis barangan yang ingin ditempah. Untuk keterangan lebih lanjut boleh hubungi kami.
5) Berapa lamakah tempoh yang diambil untuk sesuatu barangan itu diproses ?
Ia bergantung kepada jenis barangan yang ingin ditempah. Untuk keterangan lebih lanjut boleh hubungi kami.
PEMBAYARAN
Q : Bagaimanakah pembayaran hendak dibuat setelah tempahan dibuat ?
A : Pembayaran bolehlah dibuat dengan melalui BANK IN / ONLINE BANKING / INTERBANK TRANSFER ke akaun Maybank AINZZ SUCCESS ENTERPRISE.
NAMA SYARIKAT : AINZZ SUCCESS ENTERPRISE
NO AKAUN : 162200011451
Q : Adakah bukti pembayaran perlu saya tunjuk ?
A : Sudah tentu. Dengan menghantar bukti pembayaran (slip) kepada email AinzzSuccessEnterprise@gmail.com
Q : Bagaimanakah prosedur pembayaran ?
A : Bagi nilai barangan yang melebihi RM1000.00, deposit sebanyak 50% perlulah dijelaskan sebelum kerja pemprosesan percetakan dilakukan. Bakinya perlulah dijelaskan sewaktu / sebelum barang tersebut dihantar kepada anda.
Q : Bagaimanakah prosedur pembayaran untuk OFFSET PRINTING seperti name kad,flyers,billbook etc ?
A : Bagi tempahan barang tersebut bayaran penuh (100%) perlulah dijelaskan sebelum kerja-kerja percetakan dilakukan.
PENGHANTARAN
Q : Berapakah kos penghantaran bagi kawasan Semenanjung & Sabah or Sarawak ?
A : Ia bergantung kepada berat sesuatu barang tu dan akan diberitahu setelah semuanya telah siap dicetak.
Q : Bagaimanakah sekira saya berada dikawasan sekitar Gombak & Setapak ?
A : Penghantaran boleh dilakukan kepada anda sekiranya bersesuai dengan masa dan harinya. Sila hubungi bagi temu janji.
DESIGN
Q : Saya tidak mempunyai design, tetapi saya mempunyai idea untuk design tersebut, bolehkah ASE designkan untuk saya? Berapakah caj yang dikenakan ?
A : Boleh, sila emailkan kepada ASE idea @ lakaran anda ke AinzzSuccessEnterprise@gmail.com dan nyatakan apa yang anda mahukan dan sertakan sekali sample dan sebagainya. Kadar yang dikenakan :
T-shirt : RM50-RM70 (Bergantung kepada komplikasi design)
Name Card : RM30-RM50 (Bergantung kepada komplikasi design)
Banner / Bunting : RM50-RM70 (Bergantung kepada komplikasi design)
Flyers / Brochure : RM50-RM70 (Bergantung kepada komplikasi design)